Monday, March 9, 2009

Ooooohh laa laa!

This weekend was the 5th Annual Chocolate Festival in Ashland. It was delicious! Different vendors came from around the area to let you sample their chocolate, and of course hopefully buy it! They also had some classes and contests going on as well. Here is cute Janice showing off the sign with all the yummy chocolates!

Ok, So I had to add the one of Tana as well!
This was my favorite item.  I know it sounds totally bizarre, but it was sooo good. Chocolate covered bacon. Just enough sweet added to the salty. 
This was all made out of chocolate, I just thought it was kinda cool

Crissy and Janice at lunch.
Some of us on our way into the festival.

Oh yeah, this was the night before at Tana's house. We had a chocolate party to prepare for the next day! You can never have too much, right?!



5 comments:

families are forever said...

Looks fun, I will have to attend next year!!

Tana said...

I had such a great time with all you girls. And I forgot to mention that I love your scarf! Can't wait til next year.

whitney allison said...

Chocolate covered bacon? Hmmm, I don't know about that one.

Crissy said...

This was so much fun. I loved the bacon as well...too bad that lady took the last of it right before me. Maybe we will have to attempt to make our own at some GNO in the future. I might have to snitch a few of these pictures from you as I didn't have my camera that day.

Aubrey and Jardan said...

That sounds like so much fun! But chocolate covered bacon? Ugh...not sure I'd be into that. :)